Pages

instagram

I AM FEMALE MAGAZINE GUEST BLOGGER

Sometimes it's those little things that you do;

I had one of the best weekends ever since ages last week.

Walaupun pernafasan agak terganggu dengan selesema tak sudah dengan wajah sebu tak semenggah tapi gembira dapat bertemu dan bergumbira dengan tina dan shuz. Kebetulan sangat setelah berjalan-jalan di Amcorp Mall, kembali mengambil si Teh di Wangsa Maju dan menghadap kesesakan lalulintas di Pavillion demi Batman: Dark Knight(again!) dan kemudian ke Pelita di Ampang, baru kami sedar bahawa kami boria memakai sandal gladiator berlainan stail, baju vintage masing-masing berjalur lintang tegak & beg berwarna coklat berlainan rona! Sweet tak kami? Aku berjaya membeli satu clutch/sling RM10, bead necklace RM6 dan sekeping tray kecil berhias muka hadapan Vogue RM2 di Amcorp. Berbaloi! Kemudian ahad pulak menghantar ayah pulang ke Kelana Jaya untuk menumpang kereta kawan K-rol. Head off to Cash Converter dan berjaya memperoleh original CD of Damien Rice; O & B-sides. Sayang mendapat double album Too Phat, lama seh tak dengar mereka rapping kan? Dan sepasang vintage sunglasses for RM5, terima kasih kepada Adik & Firdaus sebab belanja :) Kemudian kami ke Ikea & The Curve's Flea Market. Terrrlalu banyak benda yang aku inginkan di sana tapi malangnya wang yang ada sememangnya cuma cukup untuk bernafas tenggelam timbul sehingga gaji masuk minggu hadapan. Kasihan K-rol dipaksa mengikut ke sana kemari sehingga tertidur di sofa Starbucks, nasib baik ada loverboy & Firdaus untuk teman dia. Aku pula nasib baik ada Adik untuk melayan kerenah shopping aku yang pastinya akan singgah hampir setiap stalls yang ada. Honestly, no other man can stand me. Hah! Pulang dari flea market dengan membawa sepasang lagi wayfarers. Aku hampir berjaya memujuk kekasih membeli rangka wayfarers itu untuk cermin mata bacaannya. Dia cuma rabun jauh yang sangat sedikit, tapi astigmatisme yang teruk sehingga menyebabkan migrain yang kronik. Dia bercita-cita mahu yang keluaran original Ray-ban, aku setuju aje asalkan dalam kemampuan (at the moment memang tak lah). Haih, lama sungguh tidak rasa gembira keluar beramai-ramai seperti minggu lepas. Aku tak tahu kenapa taapi aku agak energetik dan gembira selepas pulang.

Walaupun tiada gambar untuk menggambarkan minggu lepas tapi it's etched in my memories more than anything else now.

I'M HAPPY.

6 comments:

  1. paling happy kalau you ada sekali lepas tu korang semua belanja i icecream and j-co donuts and a movie ticket.. possibly belikan i baju/kasut/beg pun i happy jugak.


    :P~

    ReplyDelete
  2. Ami,
    U are welcome
    No biggie la belanja u sunglass and all
    haha
    (my nama was there)

    I am happy for u:)
    We both had a great weekend, kan?
    yayy!

    ReplyDelete
  3. hahahaha tak malu! if u nak belanja lagi sekali i terima je :P

    u had a great weekend too? yay for both of us!

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave your comment here, but do remember your comment reflects your personality. Be nice to one another :)