Pages

instagram

I AM FEMALE MAGAZINE GUEST BLOGGER

Kad Raya Digital

Untuk kawan-kawan semua,
maaflah tahun ni tak berkesempatan nak membeli kad raya,
John pun tak sempat membuat taktik mahu bertukar kad raya tahun ni,
Jadi satu kad raya umum buatan photoshop menjadi pengganti,
Harap ampun maaf zahir & batin ..
Halalkan lah makan & minum saya ye..
Berhati-hatilah memandu pulang ke kampung dan kembali ke bandar nanti :)



p/s: pertama kali menggunakan khidmat ExtremeTracker, telah link kamu: pjoe, cik paperdolls, tinte und papier (blog English emo si Schuhz), shahril mohamad, ben's life story, emopsychostar (maaf, link hilang selepas tukar layout). Trimas, tiba-tiba rasa semangat kembali mahu menulis belog :P

OMG, kenapalah aku ni selalu lambat ye? Sekarang aku mahu pergi ke tempat ini untuk mendapatkan buku bernombor. Esok hari kerja pulak tu, sangatlah bagus. Nampaknya photoshoot vintaj tunda pagi Ahad la wahai kekasih dan CEO kentut ku! Kalau tidak, terpaksa minta tolong Lullaby. Hmm..Masuk perenggan ni dah kali ketiga aku edit entri ni. Haih!

Edit kali ke-4, kenapakah aku mendapat kad raya digital dari Modernform.net?? Peliknya.

(Maaf, kad terlalu simpel dek kerana sudah lama tak menangkap gambar!)
(Inspirasi: kad raya merah jambu Melayu Minimalis)